Pages

Tuesday, February 9, 2010

MOTOR OH MOTOR



hehehehe.... alhamdulillah, sampai juga akhirnya motor kesayangan aku kat tg. malim(pekan koboi) nie.....


nie lah bini kesayangan aku.....

time nie suci lagi bini aku.... berkilat jer.... klu tgk skrang... waduh2.... sudah mcm motor xciden dh aku tengok...

hahaha.... dengan adanya bini aku nie kat sini kena la aku berjimat - jimat skit... maklum la PT pn msuk bapa duit sgt.... aku pn xbapa nak mampu makan sorang tambah la nak sara bini aku nie.... pokai la aku nanti... ADDUUHHH!!!!....
tp xpa, sekurang - kurangnya aku senang nk bergerak sikit kalau x mampuih nk kna tunggu bas berjam - jam... rugi masa 2..... masa tu kan EMAS..... huhuhuhuh....

eh... tadi time aku nak p ambik bini aku, aku terserempak dengan awek yang penah temankan aku keluar p pekan dekat2 dengan pintu timor... huhuhu... aku xterkata apa2 time 2, dia pn sama.... dua2 senyum aje la td (sambil selisih)....pelik betoi r, napa la aku x benti sembang - sembang dulu dengan dia ek.... bodo btoi la aku nie... hehehe.... apa2 pun manis sungguh senyuman dia... rasa cm nak p cubit2 ja pipi dia td.... kalau la aku dapat dia, inshalah aku xcari lain dh.. hehehe... angan2 ja lebih aku nie... tapi apa boleh buat aku nie xla sekacak brad pit... yang mana boleh terima aku seadanya, aku akan cuba untuk terima dia jgk... hehehe.....

owh.... dh nak sampai time p klas dh nie... nnt sambung lagi noh...



No comments:

Post a Comment