Pages

Monday, October 14, 2013

PTPTN : Permohonan Dalam Proses

Hari ini hari Isnin bersamaan 14 Oktober 2013 aku telah menerima surat daripada PERBADANAN TABUNG PENDIDIKAN TINGGI NASIONAL (PTPTN). Dalam hati dok pikiaq dah setel dah hutang aku. Tetapi sebaliknya yang berlaku, surat tu cuma kata depa dah dapat permohonan aku dan dalam proses pertimbangan untuk diluluskan dan dalam surat tu jugak depa suruh aku bayar balik hutang sepertimana yang ditetapkan sehingga permohonan aku lulus. :-( aku nak bayaq macam mana kerja pun tak kan... So aku nak tunggu jugak sampai keputusan keluaq, rasanya aku dah menepati semua syarat - syarat yang ditetapkan untuk mendapatkan pengecualian bayaran balik

Kalau tengok tarikh surat nie dikeluarkan adalah pada 1/10/2013. Maknanya 2 minggu selepas surat dikeluarkan barulah sampai ke tangan aku. haha... Ok la sekarang aku cuma nak tunggu ja keputusan permohonan aku tu sebabnya pegawai yang bertanggungjawab terhadap akaun PTPTN aku tu dia kata dia akan cuba buat yang terbaik untuk meluluskan permohonan aku tu. Mudah - mudahan apa yang dikatanya dilakukannya. :-)

Ok la nak abaq yang tu ja.. haha.. SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA... 
BEST FOR ALL... As Salam..

1 comment:

  1. Assalamualaikum, nak tanya. Akhirnya dapat tukar ke biasiswa tak? berapa lama kena tunggu?

    ReplyDelete